Loading

הבלוג של מינופים דואר משפטי


כאן ניתן למצוא את כל החדשות והעדכונים אודות מינופים דואר משפטי
כדאי להתעדכן בדף זה באופן שוטף ולהירשם לרשימת התפוצה שלנו.

מסירות אישיות ללא אפשרות הדבקה!

03/12/2018

חדש במינופים דואר משפטי פרימיום

מסירות אישיות ללא אפשרות הדבקה!

מסירות אישיות ניתן לבצע בהדבקה לאחר שלושה ביקורים בימים שונים ובשעות שונות, המסירה תיחשב כמסירה חלקית ולא ניתן יהיה לבצע הגבלות מסוימות לחייבים אם המדובר בתיק הוצאה לפועל, עקב כך.

לכן, אנו במינופים דואר משפטי מאפשרים ללקוחותינו להזמין מסירה אישית ללא הדבקה!

המסירה תעבור איתור, במסגרתו נאמת באופן ודאי את כתובת הנמען ואמצעי ליצור עמו קשר והמוסר יבקר במקום בתיאום עמו וככל שידרש במסגרת תאריך היעד עד למסירת המסירה לידיו.

המידע שיאותר יהיה זמין ללקוח באיזור האישי באתר.

במידה ותוזמן על ידי הלקוח מסירה ללא הדבקה ולא נצליח לאתר או למסור לידיו, נציגנו יצור עם הלקוח קשר וישאל האם לבצע בהדבקה או להחזיר בסטטוס לא אותר, לפי שיקול דעתו של הלקוח.

הלקוח יחוייב בכל מקרה בעלות מסירה רגילה, ללא איתור, במקרה זה.

יש לציין שניתן להזמיןבשל הצורך באיתור ו"רדיפה" אחר הנמען משך הזמן המוקצה למסירה ללא הדבקה הינו 15 ימי עסקים.

השירות מומלץ במיוחד ללקוחות העוסקים בהוצאה לפועל.

שימו לב! במרבית המסירות האזרחיות אין חשיבות לסטטוס ביצוע המסירה, הדבקה או מסירה לידי הנמען, לכן המלצתנו להשתמש באופציה זו במינון המתאים ולפי הצורך.

מינופים דואר משפטי. מזמינים מה שבאמת צריכים.

המחיר עבור מסירה ללא הדבקה יהיה כפל תעריף המסירה בתוספת איתור עלות האיתור (כתובת וטלפון) ומשך הזמן לביצוע יתארך ל 15 ימי עסקים.

כיצד מזמינים?

כל שעליכם לעשות הוא לסמן את האופציה "לא מאושרת הדבקה" ולהמשיך בתהליך ההזמנה כרגיל.

חשוב לדעת!

אי הזמנת מסירה אישית ללא אפשרות הדבקה אינה מחייבת שבמידה והלקוח יזמין מסירה אישית רגילה היא בהכרח תבוצע בהדבקה, אלא תבוצע בהתאם לאילוצי השטח, תאריך היעד לביצוע ונכונות הכתובת במידה ולא יוזמן איתור.

הזמנת מסירה אישית ללא אפשרות הדבקה מחייבת ביצוע מלא של המסירה לידי הנמען ובמידה ואיננו מצליחים, המשך פעולה בהתאם לשיקול דעת הלקוח.

לא מסתפקים במסירה ללא אפשרות הדבקה? מדובר בתיק קריטי עבורכם? רוצים לראות את פניו של הנמען בקבלתו את המסירה? הזמינו עכשיו מסירה מצולמת בוידאו על ידי סימון השדה המתאים בטופס ההזמנה.

מינופים דואר משפטי. מזמינים מה שבאמת צריכים.

למה צריך איתורי מען ומה ההבדל בין איתור מען ממשרד הפנים לאיתור מען באמצעים חקירתיים?

03/12/2018

חובתו של כל אדם במדינת ישראל, אזרח או תושב, לעדכן כתובת מגוריו האמיתית במרשם האוכלוסין. מרשם האוכלוסין מספק מסמך הנקרא שאילתת איתור מען לכל מי שחפץ בכך מול שם מלא ומספר זהות של אותו פרט שברצוננו לדעת את כתובתו כפי שמופיעה במרשם האוכלוסין.

בהסתמך על האמור לעיל, מדוע בעצם יש צורך לאתר באמצעים אחרים, חקירתיים, כתובת מגורים של אדם? הרי לכאורה שאילתת משרד הפנים מספקת כתובת עדכנית בה רשום האדם במרשם האוכלוסין וכפי שצויין, זוהי כתובתו הרשמית לכל דבר ועניין.

אלא מה, במקרים רבים בהם ישנה חשיבות לכך שאותו אדם יקבל פיזית מסמך מסויים לידו, מסירה אישית למשל, וישנה חשיבות לכך שבוצעה לידיו מסירה מלאה, כלומר שקיבל את המסירה (הוא או מי מבני משפחתו מקרבה ראשונה הנראה כבן 18 ומתגורר עימו). חשיבות זו יכולה להיות במקרה שהנמען הוא חייב בתיק הוצאה לפועל ועל מנת להפעיל את כל אמצעי הגביה האפשריים שמתיר החוק חייב לקבל מסירה מלאה.

לכן, היה ולא יבוצע איתור מען ואותו אדם, כפי שקורה פעמים רבות, לא עדכן את כתובת מגוריו הנוכחית במשרד הפנים לא תתאפשר מסירה מלאה של המסמכים לידיו מפני שאינו מתגורר במקום וכל שניתן יהיה לעשות הוא לבצע הדבקה במקום, כלומר מסירה חלקית.

איתורים נדרשים גם במקרים סבוכים יותר אך לרוב מבוססים על עצם חובת הגעה או מפגש עם הנבדק לצורך כלשהו וכאשר לא ניתן להסתפק בהגעה למענו הרשום.

עם זאת, במקרים רבים ניתן להסתפק בהוצאת שאילתת איתור מען משרד הפנים ולהשתמש באסמכתא הרשמית שמעניקה לגבי כתובת מגוריו של אדם מסוים. לדוגמה, במקרה שיש לזמן עדים לבית המשפט בתיק "רגיל" לרוב יסתפק בית המשפט בהוכחה שנעשה ניסיון להבאת העד על פי כתובתו הרשמית. מקרה נוסף לדוגמה הוא בפתיחת תיק הוצאה לפועל אשר נדרש אישור בדבר כתובתו הרשמית של החייב בעת פתיחת התיק.

חשוב להוסיף שמטבע הדברים הוצאת שאילתת איתור מען משרד הפנים שהינה פעולה טכנית במהותה, גם אם מסורבלת מבחינה בירוקרטית לעומת פעולת איתור חקירתית שהינה פעולה שדורשת נסיון, מיומנות, לעיתים השקעה לא מבוטלת ולעיתים אף אינה צולחת.

לכן, על אדם שניצב בפני צומת קבלת החלטה באיזה איתור מען לבחור, לשקול היטב את מטרת האיתור, האמצעים העומדים לרשותו, משך הזמן שיכול להקצות לאיתור המען והיעד הסופי אליו מעוניין להגיע. שקילת כל הגורמים המפורטים לעיל תביא לחישוב עלות/ תועלת אופטימלי ובחירה בפעילות האיתור המתאימה למטרה הסופית.

יש לציין שניתן להזמין חבילות ובכך להוזיל משמעותית את המחיר עבור כל פעולה, בין אם המדובר באיתור מען משרד הפנים או מסירה ואיתור חקירתי.

מינופים דואר משפטי מספקת שירותי הוצאת שאילתת איתור מען משרד הפנים ושירותי איתור עבור מסירות משפטיות ללקוחותיה.

הגשת מסמכים לבתי המשפט, רשם החברות, רשם הירושות, רשם השותפויות, בנקים ועוד

26/09/2018

מינופים דואר משפטי מספקת שירותי הגשת מסמכים למוסדות השונים ובכללם: בתי המשפט, רשם הירושות, רשם החברות, רשם השותפויות, רשם העמותות, לשכות הטאבו, בנקים, האופוטרופוס הכללי ועוד. השירות הינו כלל ארצי, מהיר ובמחיר אחיד ומשתלם.

הגשת המסמכים למוסד הנבחר מתבצעת באמצעות הזמנת פעולת הגשת המסכים המבוקשת באתר מינופים דואר משפטי, בלחיצה על לשונית "הגשות למוסדות" בתפריט העליון ומילוי טופס ההזמנה אונליין, בפשטות ובמהירות.

על מנת להוזיל את עלות הפעולה יש לבחור באפשרות העלאת המסמכים סרוקים כקובץ PDF. ניתן להזמין שליח שיגיע לאסוף את המסמכים המקוריים מהלקוח בעלות נוספת, במידה ויש צורך בהגשת מסמכי המקור. מנסיוננו, לרוב הגשת מסמכים סרוקים מספקת את דרישות רוב המוסדות.

בעת ההזמנה יש לצרף יפוי כח סרוק חתום על ידי הלקוח המיפה את כוחו של השליח מטעמנו להגיש בשמו את המסמכים למוסד הנדרש.

יפוי כח לדוגמה ולשימוש מצוי במרכז הידע באתר , תחת קטגוריית "טפסים".

ההגשה תתבצע תוך עד שלושה ימי עסקים, כאשר עומדת לרשות הלקוח אפשרות הבחירה בהגשה דחופה, על ידי סימון "דחוף" בטופס ההזמנה, כך שהגשת המסמכים לבית המשפט, רשם הירושות, רשם החברות או כל מוסד נבחר אחר, תתבצע ביום העסקים הבא.

המסמכים יוגשו למוסד הנבחר ויוחתמו בחותמת נתקבל על ידי המוסד המבוקש. אישור המסירה והעמוד עליו חתמו במוסד בחותמת "נתקבל" יסרקו לאתר בעת הביצוע ויעמדו לרשות הלקוח להורדה בכל עת. כמו כן בעת הגשת המסמכים לבית המשפט או לכל מוסד אחר, יקבל הלקוח הודעה למייל כי ההגשה בוצעה.

בעת הזמנת הגשת מסמכים למוסד הרצוי יש לקחת בחשבון כי לא כל המוסדות עובדים באופן רציף וישם ימים מסויימים בהם אין קבלת קהל. ימים אלה לא יכללו במניין ימי העסקים לביצוע ההגשה.

כמו כן יש לוודא ולסמן בטופס ההזמנה בהתאם, האם דרוש תשלום אגרה לצורך ביצוע ההגשה ובמידה וכן יש לבצע העברת תשלום האגרה באמצעות בנק הדואר וצרוף הקבלה למסמכים המועלים לתיק או להעביר לחשבון הבנק לטובת מינופים דואר משפטי בציון המלל "אגרה עבור.." ולהעלות את אישור ההעברה לתיק. אפשרות נוספת היא מסירת צ'ק לשליח עבור האגרה במידה והלקוח בחר באפשרות האיסוף בטופס ההזמנה באתר.

במידה ותשלום האגרה יבוצע על ידי שליח מינופים דואר משפטי הקבלה תיסרק ותימצא במסמכי התיק להורדה באיזור האישי של הלקוח באתר.

הגשת מסמכים לבתי המשפט בכל הארץ, רשם החברות, רשם הירושות וכל מוסד אחר רק מינופים דואר משפטי. קל, מהר ופשוט.

מסירה משפטית בקליק

14/09/2018

מסירה משפטית בקליק מתאפשרת באמצעות מערכת ההזמנות הפשוטה והנגישה המוטמעת באתר מינופים דואר משפטי והיא פרי פיתוח מאומץ המרכז שנים של ניסיון בתחום ביצוע המסירות המשפטיות בארץ.

שירות מסירה משפטית בקליק מאפשר ללקוחות מינופים דואר משפטי להזמין מסירה משפטית, הגשת מסמכים לבתי משפט, רשם החברות, הגשה לרשם הירושות, הגשה לאפוטרופוס הכללי, הגשה לרשם העמותות ולמוסדות שונים ואיתורים הנדרשים לצורך ביצוע המסירות המשפטיות או הגשת תביעות, כל זאת באמצעות כמה לחיצות פשוטות ובחירה באפשרויות השונות בהתאם לצרכי הלקוח.

מערכת מסירה משפטית בקליק מאפשרת ללקוח להזמין רק את השירות הנדרש ללא עלויות מיותרות. לדוגמה, ברוב המקרים אין צורך בהעברת החומר המקורי לידי הנמען בעת ביצוע המסירה המשפטית ולכן המערכת מאפשרת העלאת מסמכים סרוקים אשר יודפסו ויצורף להם אישור מסירה על ידי מינופים דואר משפטי פעולה זו תחסוך ללקוח עלות שליח לאיסוף החומר. הלקוח יכול לבחור בטופס ההזמנה באיסוף על ידי שליח אם יש בכך צורך או על פי העדפתו האישית. הלקוח מזמין בקליק מסירה משפטית, בוחר שירות נלווה, אם נדרש והמערכת תעדכן אותו בכל שלב בביצוע המסירה האישית עד לסכירת התיק. לאחר הביצוע הלקוח יוכל להוריד את מסמכי התיק בלחיצת כפתור ולפעול מיידית לפי צרכיו. המסמכים כוללים: דוח ביצוע, תצהיר מוסר בחתימת עורך דין מטעם מינופים דואר משפטי, תמונת מקום הביצוע, אישור המסירה וחשבון עסקה לשם הגדלת קרן בתיקי הוצאה לפועל.

הזמנת מסירה משפטית בקליק בנוחות מהמשרד או הנייד אפשרית וקלה מאי פעם.

שירות הלקוחות עומד לרשות הלקוח באמצעות צ'אט באתר, מענה טלפוני, מייל וטופס צור קשר לכל בירור נוסף לגבי המסירה המשפטית או סיוע בהזמנה.

הלקוח יכול לבחור במידת הצורך להזמין חבילת מסירות משפטיות מראש בלשונית "הנחות" בתפריט הראשי ובכך להוזיל עוד את העלות עבור כל מסירה משפטית.

מסירה משפטית בקליק באמצעות מינופים דואר משפטי, קל, מהר ופשוט.

שירותים נלווים נוספים להזמנת מסירה אישית ממערכת ההזמנות באתר דואר משפטי הינם: איתור מען, הוצאת שאילתת איתור מען משרד הפנים בחירת דחיפות הביצוע המסירה המשפטית, אופן החזרת החומר ללקוח לאחר הביצוע ועוד.

איתור מען משרד הפנים

14/09/2018

שאילתת איתור מען משרד הפנים הינה מסמך רשמי של משרד הפנים אשר בו רשומה כתובתו המעודכנת של אזרח או תושב ישראלי כפי שמופיעה במרשם האוכלוסין. על פי חוק, חובתו של כל אזרח או תושב ישראלי לעדכן כתובת במרשם האוכלוסין. לכן, מסמך השאילתא מהווה אסמכתא רשמית לכתובת מגוריו של אדם, גם אם אינו מתגורר בפועל במקום. שאילתת איתור מען משרד הפנים נדרשת בפתיחת תיק בהוצאה לפועל ובהליכים משפטיים רבים נוספים. על מנת להפיק את השאילתא יש לשלוח ולקבל את המסך בדואר או לחילופין להגיע פיזית למשרד הפנים ולבקש במקום. השירות כרוך בתשלום אגרה בסך 15 שקלים לכל שאילתא. בעבר, באמצעות מערכת "אביבים" עורכי דין יכלו להוציא שאילתא אונליין במסוף ממשרדם בעלות נמוכה ובמאסות, כיום אפשרות זו נחסמה ולכן מינופים דואר משפטי מספקת שירות הוצאת שאילתת איתור מען משרד הפנים ללקוחותיה. השירות ניתן בהזמנת שאילתא אחת או ברכישת חבילת שאילתות איתור מען משרד הפנים ובכך הוזלת המחיר לכל שאילתא. שליח מטעם מינופים דואר משפטי יגיע למשרד הפנים, ישלם את האגרה הנדרשת ויוציא במקום את השאילתא שתיסרק אונליין לתיק ותעמוד לקשות הלקוח באופן מיידי. לקוח אשר מעוניין שהמסירה המשפטית תימסר בכתובת משרד הפנים של הנמען, יסמן בטופס ההזמנה "איתור מען משרד הפנים" ולאחר הוצאת השאילתא על ידי שליח מטעמנו, תימסר המסירה בכתובת הרשמית כפי שמופיעה במרשם האוכלוסין. טופס השאילתא יסרק לתיק ויעמוד לרשות הלקוח בכל עת, בנוסף למסמכי המסירה האישית.

רשמים מכנס הקרדיט של ארגון ה CSA בלונדון
14/09/2017

כנס הקרדיט של ארגון ה CSA מהווה מקום מפגש לכל נותני השירותים הבכירים בענף הקרדיט, דאטה, גבייה, סליקה ועוד. נציגנו ובראשם מנהל השלוחה הבריטית, רותם גז ומנהל השלוחית הישראלית, רן סער, הגיעו להתרשם מהחידושים בתחום ולדון בשיתופי פעולה עתידיים עם גורמי המפתח בתעשיית הקרדיט בבריטניה. חלק ממטרותיה של חברת מינופים הן אימוץ הסטנדרט המקובל בעולם בכלל ובאירופה ובריטניה בפרט במקביל להרחבת הפריסה ומתן שירותי החברה, גלובלית.

CSA Convention CSA Convention CSA Convention CSA Convention CSA Convention
תצהיר הוצאה לפועל מעודכן
05/08/2017

רשות האכיפה והגביה שינתה את נוסח תצהיר המוסר הנדרש בביצוע מסירות הוצאה לפועל (אזהרות), כן ישמש נוסח תצהיר המוסר החדש כתצהיר עבור התראות.

עברנו למשרד חדש בלונדון
02/06/2017

ברכות למינופים השלוחה הבריטית MINUFIM UK לרגל המעבר למשרדנו החדש . המשרד החדש שוכן בצפון מרכז לונדון וכתובתנו החדשה היא: 26 Arcadia Ave, London N3 2JU.

מינופים דואר משפטי פותחת את שירות איתורי הטלפון לכולם!
24/05/2017

מינופים דואר משפטי שמחה להודיע כי בעקבות הגעה ליעד של 85% הצלחה בביצוע איתורי טלפון כפיילוט ללקוחותיה הנבחרים, נפתח השירות לכלל לקוחות החברה. חשוב לציין כי השרות מיועד ללקוחות מינופים המעוניינים בהעלאת אחוזי הגבייה מוקדמת והתוצאות הרצויות ובכללן אחוזי ההצלחה המבוקשים יושגו בהעברת תיקים חדשים בלבד. למידע נוסף אודות אופן העברת איתורי טלפון לטיפול מינופים, ניתן ללחוץ כאן
בנוסף, נציין כי השירות הינו בתעריף אחיד תלוי הצלחה, כלומר הלקוח יחוייב עבור כל טלפון שהועבר לו על ידי מינופים ותיק שלא אותר על ידי מינופים, לא יחוייב. החיוב אינו תלוי בהצלחת הלקוח לגבות את התיק או ליצור קשר עם החייב, אלא בהעברת מספר הטלפון שאותר בלבד. בהמשך נפרסם שירותים מתקדמים ומשלימים לשירות זה. מומלץ להמשיך ולעקוב אחר הבלוג לעדכונים בנושא.

מינופים UK, השלוחה הבריטית של חברת מינופים הצטרפה ל CSA
16/05/2017

איחולים לחברת הבת MINUIM UK על הצטרפותה לארגון ה CSA, ארגון תחום הקרדיט בבריטניה. הארגון מאגד את כל העוסקים בתחום הקרדיט (גביה, חקירות, מסירות משפטיות, עיקולים, איתורים וכו') ומציב סטנדרטים וקוד אתי גבוהים המחייבים את חבריו. מינופים דואר משפטי תמשיך לפעול לשיפור וייעול העבודה בתחום הדואר המשפטי, כעת גם לפי עקרונות ה CSA

Minufim UK Certificate
הרצאה בפני מנהלי גביה במשרדי הממשלה
04/05/2017

כנס מנהלי הגביה במשרדי הממשלה השונים עבר בהצלחה. במסגרת הכנס נבחרנו להרצות לגבי האפשרויות העומדות בפני מנהל גביה במשרד ממשלתי בכל הקשור לתחום הדואר המשפטי והקרדיט. הצגנו את האפשרויות השונות, יישרנו קו בנוגע לביצוע איתורים ומסירות משפטיות. הסברנו את היתרונות הטכנולוגיים בעבודה עם אפליקציית המוסרים של מינופים דואר משפטי, את השינוי בביצוע איתורים עם המעבר לשימוש בביג דאטה וניתוח נתונים. החשיבות בביצוע איתורי טלפון והמשמעות של גבייה מוקדמת, סקרנו את עתיד תחום הדואר המשפטי, ביצוע מסירות משפטיות אונליין באמצעים דיגיטליים ועל ידי שימוש במדיה חברתית (מערכת ServeVia) ועוד. הרחבנו לגבי אפליקציית הטרייסרים המסייעת באיסוף מיטדע רלוונטי על ידי סוכני שטח (טרייסרים) ומסייעת בהעלאת אחוזי הביצוע במיוחד במגזרים כפריים ועוד. נשמח לעדכן בהמשך לגבי מועדי הרצאות נוספים.

חדש במינופים דואר משפטי!!! כיסוי לאובדן מסירות משפטיות
17/04/2017

מינופים דואר משפטי מספקת שירות חדש ללקוחותיה. ביטוח אובדן מסירות הוא שירות חדש וייחודי מסוגו בתחום המסירות המשפטיות ומבוסס על מערכת הדפסת המסירות וניהול המידע בחברת מינופים דואר משפטי. אחת הבעיות בתחום המסירות המשפטיות היא שאישור המסירה והמסירה עצמה הינם מסמכים ייחודיים מקוריים אשר במידה ואבדו הדרך היחידה להפיקם מחדש היא באמצעות לשכת ההוצאה לפועל. פעולת הפקת מסירה מחדש מעכבת את התיק ובהתאם את הגבייה. כיום, לקוחות מינופים דואר משפטי יכולים בעת ביצוע הזמנת מסירה לסמן בטופס ההזמנה את אופציית "כיסוי אובדן מסירה", המסירה תיסרק במצבה הגולמי ותישמר במערכת הניהול בתיק הלקוח. במידת הצורך, תודפס המסירה מחדש בהדפסה הכוללת את כל מאפייני המסירה המקוריים (בר קוד, דיו מגנטית וכו) וניתן יהיה לבצעה מחדש בהתאם. ניתן יהיה להדפיס מחדש את המסירה בכל עת, לפי צרכי הלקוח. כיסוי אובדן מסירה תקף לכל סוגי המסירות ולא רק למסירות הוצל"פ וכרוך בתוספת תשלום. להסברים נוספים כיצד מתבצע התהליך, ניתן להיכנס לעמוד סרטוני ההסבר באתר, כאן

מינופים דואר משפטי מברכת את המרכז לגביית קנסות עם סיום המבצע להפחתת חובות
06/04/2017

המבצע להפחתת חובות של המרכז לגביית קנסות הסתיים בהצלחה! מינופים דואר משפטי כזכיין לביצוע עבודת המסירות של המרכז לגביית הקנסות בפרט ורשות האכיפה והגביה בכלל מברכת את עובדי המרכז לגביית קנסות על סיום מוצלח של המבצע החד פעמי. אנו סבורים ובטוחים כי המרכז לגביית קנסות יחזור לעבודה רגילה בהקדם.

בית המשפט האמריקאי אישר ביצוע מסירה משפטית בפייסבוק
30/03/2017

הרשתות החברתיות הפכו זה מכבר לחלק בלתי נפרד מחיי כולנו, כך שאין זה מפתיע שגם בתחום המשפט השפיעו משמעותית ולראיה מקרה שקרה בארצות הברית בתחום האישות שמהווה את אחד התקדימים הראשונים בעולם לשימוש בפייסבוק כפלטפורמה לביצוע מסירה משפטית. אחת הבעיות העומדות בפני תובעים או זוכים היא איתור הנתבע או החייב, בעיה זו נפוצה בכל תחומי המשפט, בין אם המדובר בתביעות חוב או בהגשת מסמכים לצרכים אחרים. המתסכל במיוחד הוא שאותו נתבע חי וקיים ואף פעיל כפי שמתבטא בפעילותו ברשתות החברתיות, הוא מטייל מתייג ומתוייג אולם לא ניתן לאתר את כתובתו הפיזית. בית המשפט בארה"ב התייחס לסוגיה זו בפרשת אלאונרה ארתור ביידו נ' ויקטור ביידו (Ellanora Arthur Baidoo v. Victor Sena Blood-Dzraku, 48 Misc.3d 309, 2015 N.Y. Misc. LEXIS 977 (N.Y. Sup. Ct. Mar. 27, 2015) וסיפק פסק דין תקדימי מסוגו בנוגע לביצוע מסירה משפטית בפייסבוק. המדובר הוא בתביעת מזונות שניסתה להגיש התובעת נגד הנתבע, בעלה, אשר לא היתה עמו בקשר כמה שנים ולמרות נסיוניות רבים לא הצליחה לאתרו פיזית על מנת לבצע את מסירת מסמכי הגירושין, כפי שמחייב החוק. עורך דינה של התובעת הפעיל משרד חקירות אשר אף הוא לא הצליח לאתר את כתובתו או מקום עבודתו של הנתבע ולכן הגיש בקשה לבית המשפט בהתבסס על תקדים קודם לאפשר מסירת משפטית "באופן אחר", כאשר הכוונה היתה לבצע מסירה משפטית באמצעות פייסבוק בה הפעיל הנתבע פרופיל פעיל. בית המשפט נתבקש לדון בסוגיה ובן אותה על פי שלושה מבחנים: 1. האם נתבעת עשתה כל שניתן כדי לאתרו ולמסור לידיו את המסמכים 2. האם אופן מסירה משפטית בצורה אחרת יהיה יעיל במקרה זה 3. האם ביצוע המסירה המשפטית בפייסבוק יספק לנתבע את המסמכים וההתראה שהחוק דורש בהגשת תביעת גירושין. בית המשפט בהידרשו לסוגיה ענה על סעיפים 1 ו 2 בקלות: התובעת הפעילה משרד חקירות שכשל באיתור הנתבע, בכך ענה בית המשפט על כך שהתובעת פעלה ככל יכולתה על מנת לאתר את הנתבע, בית המשפט הסתמך על צילומי מסך שהעבירה לידיו התובעת ופירוט התכתבויות בינה לבין הנתבע באמצעות פייסבוק שהוכיח כי מסירה באמצעות פייסבוק תהיה יעילה במקרה זה, כי הנתבע מפעיל את פרופיל הפייסבוק שלו ועושה בו שימוש תדיר לתקשורת עם הסביבה, ולכן גם יספק את הנדרש בסעיף השלישי. בית המשפט אישר ביצוע מסירה משפטית בפייסבוק במקרה זה ובכך קבע תקדים כאשר ציין כי עצם זה שהחוק טרם הכיר בביצוע מסירה משפטית באמצעות רשת חברתית אינו פוסל אמצעי מסירה משפטית זה וזהו תפקידו של בית המשפט להכיל את השינויים הטכנולוגיים והפרקטיים החלים בעולם על החוק היבש אשר לא תמיד עומד בקצב התפתחות הטכנולוגיה.

משרד האוצר מארח את הנהלת מינופים להרצאה בפני מנהלי הגבייה במשרדי הממשלה השונים
15/03/2017

בתאריך 22/3 יערך יום השתלמות מטעם משרד האוצר לכל מחלקות הגביה במשרדי הממשלה השונים. במסגרת יום ההשתלמות יוצגו בפני משרדי הממשלה האפשרויות החדשות העומדות בפניהם לצורך שיפור וייעול הגביה. במסגרת הכנס יציגו דואר ישראל, דפוס בארי, אנשי מרשם האוכלוסין וחברת מינופים. במסגרת ההרצאה, נציג את אפשרויות ייעול הגביה החדשות, טיוב כתובות חייבים באמצעות שימוש במאגר החייבים של מינופים (מאגר רשום), איתורי טלפון לגבייה טלפונית, E SERVING באמצעות מערכת סרוויה לביצוע מסירות משפטיות באמצעים דיגיטליים, ביצוע מסירות ואיתורים מגובות באפליקציית המוסרים של מינופים דואר משפטי ועוד. את ההרצאה יעבירו רן סער ורותם גז, מייסדי החברה.

משרדי מינופים עוברים מהרצליה לאיזור התעשיה פולג בנתניה
12/03/2017

לידיעת ציבור לקוחותינו והספקים,
משרדי מינופים עוברים בימים למשרדינו החדשים ברח' הגביש 10 נתניה, איזור התעשיה פולג (בית סלקום). במהלך המעבר יתכנו עיכובים קלים בהחזרת החומר. אנו סמוכים ובטוחים כי המעבר יתבצע באופן החלק ביותר והשיבושים במהלך העבודה יהיהו קלים עד בלתי מורגשים.

עדכון לגבי איסור ביצוע הליכים מבצעיים בחודשים אפריל – דצמבר 2017 לטובת ציבור גולשי אתר מינופים דואר משפטי
07/03/2017

איסור ביצוע הליכים מבצעיים בין החודשים אפריל- דצמבר 2017:
להלן פירוט המועדים בהם חל איסור ביצוע הליכים מבצעיים בין החודשים מאי-דצמבר 2017:
חודש אפריל 2017:
14-17/04/2017- חג הפסחא, אין לבצע הליכים במגזר הערבי/ נוצרי. 10-17/04/2017- חג הפסח, אין לבצע הליכים במגזר היהודי. 24/4/2017- יום הזיכרון לשואה ולגבורה, אין לבצע הליכים מבצעיים במגזר היהודי. 25-28/04/2017- חג הנביא שועייב, אין לבצע הליכים ביישובים דרוזיים. 30/4/2017- ערב יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל, אין לבצע הליכים החל מהשעה 16:00 בכל המגזרים.
חודש מאי 2017:
1-2/5/2017- יום הזיכרון ויום העצמאות, אין לבצע הליכים מבצעיים כלל. 14/5/2017- ל"ג בעומר, אין לבצע הליכים במגזר היהודי. 24/5/2017- עלייה השמימה, אין לבצע הליכים במגזר הנוצרי. 26.5.2017- 24.6.2017- חודש צום הרמדאן. ככלל, אין לבצע הליכים מבצעיים במגזר הערבי אחרי השעה 16:00, על ידי פקידי עיקול ברישום, בעלי תפקיד ועורכי דין. מקרים חריגים יאושרו מראש על ידי מנהל לשכה/ רשם. 30-31/5/2017- חג השבועות, חג מתן תורה, אין לבצע הליכים מבצעיים כלל.
חודש יוני 2017:
4-5/6/2017- חג השבועות לעדה הנוצרית. אין לבצעי הליכים מבצעיים במגזר הנוצרי. 25-27/6/2017- עיד אל פיטר, אין לבצע הליכים במגזר המוסלמי. (תאריך משוער לסיום הרמדאן, הודעה תימסר בסמוך למועד).
חודש יולי-אוגוסט 2017:
31.7.2017- ערב צום תשעה באב, הפסקת ביצוע הליכים החל מהשעה 16:00. 1.8.2017- תשעה באב, אין לבצע הליכים מבצעיים כלל.
פגרת קיץ:
18.8.17- 2.9.2017, לשכות ההוצל"פ סגורות ואין לבצע הליכים מבצעיים כלל.
חודש ספטמבר 2017:
1-4/9/2017- חג הקורבן, עיד אלאדחא, אין לבצע הליכים במגזר הערבי (מוסלמי, דרוזי). 10/9/2017- חג הנביא סבלאן, אין לבצע הליכים במגזר הדרוזי. 20-22/9/2017- ראש השנה, אין לבצע הליכים מבצעיים כלל. 29/9/2017- יום ו' ערב יום כיפור, אין לבצע הליכים מבצעיים כלל.
חודש אוקטובר 2017:
4-11/10/2017- חג הסוכות, אין לבצע הליכים מבצעיים כלל.
חודש נובמבר 2017:
16/11/2017- חג הסיגד, אין לבצע הליכים מבצעיים אצל העדה האתיופית.
חודש דצמבר 2017:
13-20/12/2017- יחול חג החנוכה במגזר יהודי. ניתן לבצע הליכים מבצעיים במגזר היהודי, אך יש להשתדל לא לחרוג מהשעה 17:00. יש לגלות רגישות ואין להכנס לבתים עת הדלקת נרות חנוכה. אין לעקל חנוכיות ותשמישי קדושה. 25-26/12/2017- חג המולד. אין לבצע הליכים מבצעיים במגזר הנוצרי. 31.12-1.1.2018- ראשית השנה הנוצרית, אין לבצע הליכים מבצעיים במגזר הנוצרי. במקרים חריגים ובאישור מראש, רשמים ומנהלי לשכות רשאים לאשר ביצוע הליכים מבצעיים במועדים שצויינו לעיל.

אפליקציית הטרייסרים TRACERIM משתתפת בתחרות הסטארטאפים של EASY!
01/03/2017

אפליקציית הטרייסרים משתתפת בתחרות הסטארטאפים של חברת EASY (איזיג'ט). הזוכה יקבל פרס של 10,000 פאונד ומשרדים לעבודה במחמי חברת EASY. בעיר כמו לונדון, שמתחמי המשרדים הפרטיים נדירים עקב השתלטות חברות המשרדים השיתופיים על כל חלקת נדל"ן להשכרה בעיר, משרדים פרטיים הם מוצר יקר ערך. הצוות בישראל מחזיק אצבעות לשלוחה הבריטית של חברת מינופים ומאחל בהצלחה בתחרות.

פעילות מצומצמת ללשכות ההוצאה לפועל בפורים
23/02/2017

מינופים דואר משפטי מיידעת את ציבור עורכי הדין ולקוחות החברה בדבר פעילות במתכונת מצומצמת של לשכות ההוצאה לפועל בחג הפורים שיחול בתאריך 12/03/17. בברכת פורים שמח, צוות מינופים דואר משפטי.

פרטים חדשים ותמונות מהפקת סרטון Unleash your inner spy לאפליקציית הטרייסרים מבית מינופים
23/02/2017

לאחרונה הסתיימו הפקת וצילומי סרטון הפרסומת לאפליקציית הטרייסירם המאפשרת למשתמשים לעשות שימוש במידע המצוי ברשותם ולהרוויח כסף. האפליקציה, מבית מינופים, כבר נמצאת בשימוש ומאפשרת הגעה לאחוזי איתור גבוהים יותר במגזר הכפרי בישראל. לקראת השקת הקמפיין צילמנו סרטון פרסומת הממחיש את העבודה עם אפליקציית הטרייסרים.

שימוש באפליקציית המוסרים – פתרון לאיזורים בעלי קליטה סלולארית חלקית
05/04/2017

מוסרים משפטיים לעיתים נתקלים באיזורים מרוחקים ומבודדים יחסית ללא קליטה סלולארית. משכך, לא ניתן להעביר את המסירה באמצעות אפליקציית המוסרים. מדובר ביישובים כדוגמת: ברטעה, אום אל קוטוף, שכונות במזרח ירושלים ועוד. אנו עובדים כרגע על פיתוח שיאפשר שמירת קואורדינטות מקום הביצוע ותמונת בית החייב גם כאשר אין קליטה סלולארית ואפליקציית המוסרים אינה יכולה לפעול כשורה. לקוחות מינופים דואר משפטי יעודכנו בהמשך.

מבצע חוב סוף של רשות האכיפה והמרכז לגביית קנסות עומד להסתיים
01/03/2017

מבצע חוב סוף של רשות האכיפה והמרכז לגביית קנסות עומד להסתיים. המבצע שהחל ב 15/11/16 מסתיים בתאריך 15/3/17 כאשר במהלכו ניתנה הזדמנות לחייבי המרכז לגביית קנסות לשלם את חובם בהנחה של עד 40%.

סוף לפקקים ועיכובים בכבישים בביצוע מסירות משפטיות?
13/02/2017

ממשלת דובאי יצאה בהכרזה בומבסטית על כך שבעוד חמישה חודשים (כלומר במהלך 2017) מכוניות מעופפות יהפכו לשגרה בשינוע נוסעים ממקום במדינה. המכונית המעופפת קורמת עור וגידים במפרץ הפרסי באמצעות פיתוח מעין רחפן בצורה אליפטית שישנע נוסעים עם בקרה מהקרקע. הסבת כלי רכב לביצוע משימות עירוניות ובינעירוניות לא נראה מופרך ולפיכך בעתיד הנראה לעין יתכן שינוע מסירות, בנוסף לשליחויות רגילות, לחייבים באמצעות מכונית מעופפת. לכתבה המלאה באתר דה מרקר, לחצו כאן

"שבב לחייב" הופך לרלוונטי מאי פעם?
13/02/2017

"שבב לחייב" הופך לרלוונטי מאי פעם? לפחות לדברי אילון מאסק, המיליארדר העוסק תדיר בעתידנות טוען כי המיזוג בין אדם ומכונה הולך ומתקרב ולמעשה בלתי נמנע. המיזם התיאורטי בפיתוח מינופים העוסק בתיוג חייבים באמצעות שבבים, כתנאי לקבלת הלוואות לשם איתור בעת הצורך לגביית חוב בשם: "שבב לחייב" הופך ממדע בדיוני למציאות. סביר להניח שתחום הגבייה והקרדיט לא יהיה מהראשונים שיחלו בשימוש בהשתלת שבבים בבני אדם, אך מינופים דואר משפטי בהחלט שואפות לקחת חלק במהפכת הסייבורגים המתרחשת ובאה. לכתבה המלאה באתר דהמרקר, לחצו כאן

מיני מהפכה בפתיחת תיק הוצאה לפועל עקב צ'קים שלא כובדו
15/01/2017

בפסיקה שניתנה לאחרונה בבית המשפט המחוזי בתל אביב נקבע כי היה ובית המשפט יוציא צו שיפוטי כי צ'ק אחד או רבים נגנבו או הוצאו שלא כדין מהבנק יקבע בצו כי לא יוכלו לפתוח בגין צ'קים אלה תיק הצאה לפועל לגבייתם. מדובר במהפכה היות והמקום להגיש התנגדות לאי ביצוע צ'ק בהוצאה לפועל הינה לאחר פתיחת התיק ובמקרה הנדון בית המשפט הוציא צו שאוסר כלל לפתוח תיק לגביית הצ'ק. כתוצאה מפסיקה זו ניתן יהיה להימנע מפתיחת תיקים רבים בגין צ'קים שלא כובדו עקב גניבתם מידי בעליהם ודיונים מיותרים בהתנגדויות שמגישים החייבים ומעכבים ביצוע הליכי משפט ויוצרים סחבת.

פתיחת תיק בהוצאה לפועל תוך זמן לא סביר ממתן פסק הדין מהווה עילה לסגירת תיק
10/12/2016

על פי כב' הרשם, ערן אביטל, נפסק כי זוכה המשתהה שיהוי בלתי סביר תוך אי נקיטת הליכי גביה כנגד חייב בעקבות פסק דין שניתן יהווה עילת סגירת תיק ההוצאה לפועל. מדובר במקרה על פסק דין שניתן בשנת 1990 ובשנת 2007 נפתח תיק ההוצל"פ כאשר מטבע הדברים החוב תפח עד לפי 20 כמעט מהסכום הראשוני. בפסיקתו קבע הרשם כי תיק הוצל"פ לא יכול לשמש כתוכנית חיסכון לזוכה ועליו לנקוט פעולות גבייה יזומות תוך זמן סביר. כן ציין הרשם כי לאחר פתיחת התיק לא נמסרה מסירת אזהרה מלאה בתיק.

הרשמו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו את העדכונים לפני כולם!